lördag 22 juli 2017

Sommarfiske

Jag och Jonis har äntligen fått lite semester och passade därför på att fiska lite på västkusten. Målet var att skaffa ett nytt regg till Jonis och det gick över förväntan. Vi började med att jaga paddtorsk ibland stenarna och det gav utdelning i form av två paddor över regg! Den första lyckades jag lura men tätt efter fick Jonis en paddtorsk av rang! Snacka om en glad smålänning!! Dag två kämpade vi på i Gullmarn med hoppet om ett nytt regg. Det slutade med att jag fick en blågylta över regg men tyvärr ingen till Jonis. Men vilket väder och kanon vindar vi fick! Perfekt när man skall ligga och semester fiska ut efter berget...

310g

Jonis albino padda på 425g

Världens gulligaste fiskar!

575g




4 kommentarer:

  1. Hej vänner, jag rekommenderar uppriktigt Dr.Oduduwa till alla som försöker få ex kärlekspartner tillbaka ... det kräver hårt arbete, engagemang och engagemang för att göra ett framgångsrikt äktenskapsförhållande varaktigt under en livstid. bevis för god magisk kärlek stavlösning fick jag från Dr.oduduwa (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com) kärleksläkardoktorn, som hjälpte mig återställa mitt äktenskap från separationen för några dagar sedan. Mitt namn är Jehona Bekteshi från Stockholm. Efter så mycket kärlek i relation med min make i mer än fyra års äktenskap slutade han mig och han tappade mitt hjärta. Jag gjorde allt för att få honom tillbaka, jag har kontaktkommunikation med några andra spellcaster online men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag frågade honom med allt jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem till min vän och hon föreslog för mig att jag föredrar att kontakta en riktig stavagare som kunde hjälpa mig att kasta en magisk kärleks-charm för att föra min man hem, men jag är den typ som aldrig tänkte på magisk charm kunde Hjälp, jag hade inget annat val än att prova, jag skickar meddelande till Dr.oduduwa e-postadress jag kopierade från en vänner bloggsida postade stavkrasch och han sa att det inte var något problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar som min ex make man kommer tillbaka till mig innan tre dagar är förbi, Dr.Oduduwa hjälpa mig kastade förtrollningen magiska kärlek spell med användning av foton bild och namn jag skickade till honom och förvånansvärt under den andra dagen, det var runt 04:00. Min ex man ringde mig på mobiltelefon för att be om ursäkt för mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtal och allt han sa var att han var så ledsen för allt gjort fel för att skada mig att han var mycket ångerfull och omvände sig, nu vill han ha mig att återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom vilket var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon vet att jag har ett förhållande problem, jag skulle vara till hjälp för personen genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla stavskärmaren som hjälpte mig med en snabb, snabb lösning för att få tillbaka min kärleksman hem, allt mitt problem är över.
    Alla som går igenom relationskris eller svårigheter måste skicka meddelande till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat kärlekskrisen som följer; ...
    Kärlek magiska trollformler ring för att hitta sann kärlek
    magisk kärlek återvända stava böner för att föra tillbaka ex kärlekspartner
    Skilsmässor (talisman ring för kärlek dominans och kärlek kraft)
    Anslutning till nya find love trollformler
    Örter och rötter botar mot cancer / HIV-stavning.
    Uppdelningsförhållanden Staver
    Att föra tillbaka en tidigare älskande pojkvän med ljusstake bön
    Du vill bli befordrad på kontoret / Lottery spell magisk ring
    Du måste tillfredsställa din fru på sexbädden (älskar superkraft)
    Dr.Oduduwa kärlek stavning incantation bön är praktisk och du kan förstå varje steg för att få kärlek spell fungera. det finns inga avgifter i samband med böner om du har problem för en hållbar lösning, skicka ett meddelande till honom via; (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    SvaraRadera